0
Krepšelis
Jūsų prekių krepšelis tuščias
Niekada nevėlu pasirinkti teisingai :)

Grąžinimo sąlygos

Mūsų tikslas - Jūsų pasitikėjimas ir pasitenkinimas užsakytu produktu ar paslauga. Tačiau jei manote, kad gavote ne tai, ką užsakėte, prašome nedelsdami praneškite apie problemą ir džiaugsimės galėdami ją išspręsti.
Patariame pateikti kuo daugiau su problema ar nesusipratimu susijusios informacijos. Šią informaciją mes vertinsime bei nuspręsime ar ši problema atitinka pinigų grąžinimo ar prekės pakeitimo sąlygas. 

Kas negali būti grąžinta?
Pagal mažmeninės prekybos taisyklių 15-ą punktą - augalai nekeičiami ir negrąžinami.

Ne tai, ką užsakėte?
Šiuo atveju, kai prekę gavote kitą, Jums nemokamai atsiųsime jos pakeitimą. Tačiau jei pagal pateiktas nuotraukas nustatysime, kad prekė atitinka tai, ką patys pasirinkote bei patvirtinote pirkdami, prekės grąžinimas ar pakeitimas nebus taikomas. Todėl pildydami užsakymą, labai atidžiai rinkitės ir pirkite tik tuomet, kai esate įsitikinę, jog tai yra tai, ko Jums tikrai reikia.

Kas moka grąžinimo siuntimo mokestį?
Šį mokestį už prekės siuntimą ir/bei grąžinimą, nustačius pardavėjo kaltę, apmoka pardavėjas.

Ar galiu susigrąžinti pinigus?
Jei Jūsų atveju yra taikoma pinigų grąžinimo garantija, pinigai bus pervesti į tą pačią sąskaitą ar kortelę iš kurios buvo daromas originalus mokėjimas pateikiant užsakymą. Dažniausiai tai užtrunka 1-3 darbo dienas, tačiau grąžinimai į kredito korteles gali trukti iki 7 darbo dienų.

icon_callback Skambinkite +370 603 66020 icon_email Parašykite el. paštu icon_mes Pokalbis per Messenger icon_whatsapp Pokalbis per WhatsApp